27 feb. 2013

 

Bildvisning

Efter att legat nedbäddad i nästan en vecka med influensan har jag i dag kvicknat till och kunnat jobba igen,
Dock har jag suttit hemma vid datorn, mest med en tanke på att mina arbetskamrater skall slippa mitt hostande och snörvlande på jobbet.
Ikväll kunde äntligen även börja förbereda en bildvisning som jag skall ha på måndag kväll.
Vi har årsmöte i Östergötlands Naturfotografiska Sällskap och efter mötet har jag fått förtroendet att visa bilder i ca 1 timme. Det kommer bli en salig blandning på allt jag gillar att fotografera.
Det är alltid kul att få visa bilder. Bilderna gör sig bättre på duk än i hårddisken på min dator.
 
 
 
 
 
Årsmöte Måndag 4 Mars kl 18 för medlemmar

Bildvisning kl 19,00 för alla i Naturcentrum Trädgårdsföreningen i Linköping

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar